دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال
آرشیو
پشتيباني آنلاين
آمار
چت باکس
نویسندگان
جستجو
جدید ترین مطالب
امکانات جانبی
تبلیغات
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال
دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام خوش خیال

تو که تو خاطره منی گذشتمو دوس دارم
هر روز درگیرم ولی عاشق این تکرارم
بارون که میزنه هنوز تو کوچه ها راه میرم
حس میکنم نزدیکمی واسه تو چتر میگیرم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم
هنوز همون دیوونمو فرقی نکرده حالم
حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪

تمومه لجظه هامو با خیالت عاشقی کردم
کناره تو تو این خونه با عکسات زندگی کردم
همیشه سهم من بودی همیشه عاشقت بودم
نشد حتی تو این روزا بری یک لحظه از یادم
هنوز همون دیوونموفرقی نکرده حالم
حس میکنم ماله منی ببین چه خوش خیالم

 

Ahmad Saeedi-Khosh Khial



تعداد بازديد : 40
چهار شنبه 6 اسفند 1393 ساعت: 17:44
نویسنده:
نظرات()
می پسندم نمی پسندم
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
تبادل لینک هوشمند
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
آخرین نظرات کاربران